6 september 2013

Helsingborgs City senaste

From Anders Nyman:

Hej! Jag undrar vad ni gör för att attrahera fler besökare till City, som inte bor mitt i City. Det verkar nämligen som att många av de dragplåster som finns vänder sig till folket i city. Det pratas om City som ett eget område som bara dom invigda har riktigt tillträde till. Ett vi-och-dom-tänk. Nu överdriver jag såklart, men jag kan få den känslan ibland. Jag har iaf inte känt mig träffad av Citys reklam de senaste åren och väljer utan tvekan Väla i första hand med tanke på den fria parkeringen och lätta tillgängligheten. Detta är synd med tanke på vilken fin stad vi har. Sen undrar jag hur ni hanterar den här facebooksidan? Ni tycker tydligen det är ok att folk skriver precis vad som helst här. Inte speciellt seriöst att släppa igenom allt. Reklam för ditten och datten och inläg som helt saknar koppling till Hbg City. Dags att moderera lite kanske?...

Fotnot: Dem berörda i debattartikeln och insändaren är informerade, och har möjlighet till att bemöta och lämna sitt ett eget genmäle som kommer att publiceras här tillsammans med denna.

Källa: Helsingborg City

Svar:

Hej
Tack för dina synpunkter. Vi tar till oss det du skrivit.

Med vänlig hälsning

Cina Wikeborg/ Helsingborg Citysamverkan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på att du är personligen ansvarig för dina kommentarer som du skriver och lämnar här. Så håll en trevlig och god ton för allas trevnad. Samt tack på förhand för ditt inlägg och din delaktighet här.
Har du frågor kontaktar du oss enklast och snabbast på post@hbgnyheter.com