28 oktober 2018

”Jätten den har vaknat”

Så var vi tillbaka där vi hör hemma, i Allsvenskan, och blandningen av lycka och lättnad har vart det som fyllt denna helgen. När matchklockan i fredags, i matchen mellan BoIS och AFC, tickat upp till åttio lämnade jag datorn. Jag skulle hämta min kära flickvän vid stationen, dock gör dagens teknik att jag kunde följa de sista minuterna via mobilen. När slutsignalen gick blev jag helt tyst. Jag visste inte hur jag skulle reagera, jag blev helt tom. Tills en vän, kort och gott, skrev ”ALLSVENSKAN” till mig och det verkligen sjönk in och glädjen och lättnadens sköljde över Läs vidare...
Källa: Allt om HIF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på att du är personligen ansvarig för dina kommentarer som du skriver och lämnar här. Så håll en trevlig och god ton för allas trevnad. Samt tack på förhand för ditt inlägg och din delaktighet här.
Har du frågor kontaktar du oss enklast och snabbast på post@hbgnyheter.com