– Om man har en kundklubb med ca 800 000 medlemmar som definieras som ”Sveriges Lataste kundklubb” har man ett stort ansvar. Och eftersom ”god” tillgänglighet är en del av vårt DNA känns det självklar......
Källa: Lokaltidningen Helsingborg
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Tänk på att du är personligen ansvarig för dina kommentarer som du skriver och lämnar här. Så håll en trevlig och god ton för allas trevnad. Samt tack på förhand för ditt inlägg och din delaktighet här. Har du frågor kontaktar du oss enklast och snabbast på post@hbgnyheter.com
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Tänk på att du är personligen ansvarig för dina kommentarer som du skriver och lämnar här. Så håll en trevlig och god ton för allas trevnad. Samt tack på förhand för ditt inlägg och din delaktighet här.
Har du frågor kontaktar du oss enklast och snabbast på post@hbgnyheter.com