14 augusti 2020

Bob hund blir musikal: "Ger mig själv betyg fyra av tio"

Thomas Öberg, sångare i Bob Hund

Lyssna: bob hund ger sig själva betyg fyra av tio

  • Rockgruppen Bob hund blir musikal. Det är Helsingborgs stadsteater som sätter upp föreställningen hösten 2021. Försvinner då sångarens Thomas Öbergs mask?
  • "Jag har ju burit mask på mig i olika platser i samhället. Och det visade sig att jag utan att veta om det haft ute en lång kontaktannons. Jag har lovat mina vänner i bandet att jag ska slänga masken, ta av mig den vid rätt tillfälle. Och nu är rätt tillfälle närmare än någonsin." 
  • Han ger också sig själv skådespelarbetyg: "Jag ger mig själv betyg fyra av tio."
...
Källa: Sveriges Radio P4 nyheter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på att du är personligen ansvarig för dina kommentarer som du skriver och lämnar här. Så håll en trevlig och god ton för allas trevnad. Samt tack på förhand för ditt inlägg och din delaktighet här.
Har du frågor kontaktar du oss enklast och snabbast på post@hbgnyheter.com