30 november 2016

Shireen Selfelt bakade hem vinsten

Shireen Selfelt blev chockad av vinsten i Hela Sverige bakar.

Mitt i finalbaket rasade tårtan - men Shireen Selfelt från Helsingborg tog ändå hem vinsten i Hela Sverige bakar. Nu är hon landets bästa hemmabakare.

När tårtan havererade i kylskåpet trodde Shireen Selfelt att det var kört. Men årets hemmabagare bet ihop och kämpade vidare. Bara någon timme senare kunde hon fira segern i "Hela Sverige bakar".

Det rådde knappast något tvivel om vinnaren i TV4:s bakningsprogram var lycklig när domarna Johan Sörberg och Birgitta Rasmusson kom fram för att gratulera.

– Ska jag vara ärlig så kunde jag inte sluta gråta. Jag hade liksom tänkt "tänk om, tänk om, det skulle vara så roligt". Men jag blev väldigt chockad, det var en känsla jag inte kunde förbereda mig på, säger Shireen Selfelt.

...
Källa: Sveriges Radio P4 nyheter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på att du är personligen ansvarig för dina kommentarer som du skriver och lämnar här. Så håll en trevlig och god ton för allas trevnad. Samt tack på förhand för ditt inlägg och din delaktighet här.
Har du frågor kontaktar du oss enklast och snabbast på post@hbgnyheter.com