100% av alla dina egna lokala Helsingborg nyheter hittar du endast här och på hashtaggen #HbgNyheter
Sidor
▼
2 maj 2018
Region Syd har fått in flest vapen i landet
Vapenamnestin som pågått under tre månader är nu avslutad. Och polisen i Helsingborg har hittills kunnat räkna ihop till 161 insamlade vapen....
Källa: SVT Helsingborg
Tänk på att du är personligen ansvarig för dina kommentarer som du skriver och lämnar här. Så håll en trevlig och god ton för allas trevnad. Samt tack på förhand för ditt inlägg och din delaktighet här. Har du frågor kontaktar du oss enklast och snabbast på post@hbgnyheter.com
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Tänk på att du är personligen ansvarig för dina kommentarer som du skriver och lämnar här. Så håll en trevlig och god ton för allas trevnad. Samt tack på förhand för ditt inlägg och din delaktighet här.
Har du frågor kontaktar du oss enklast och snabbast på post@hbgnyheter.com