9 april 2015

Vilken artist vill du helst se på Kulijuli i sommar?





Catrin Eriksson, Drottninghög. – Sonja Aldén, utan tvekan. Jag har gillat henne i många år. Jag har varit på Kulijuli ganska många gånger – senast förra året. Och om man inte köper biljett kan man ju cykla förbi efter jobbet och lyssna lite, det är trevligt.

Bild: Mats Roslund





Georgia Stefanidou, Odåkra.Hasse Andersson, lätt! Han är ju så fräck. Han kan göra vad som helst, country, pop, eller rock. Det är ju jätteroligt att man kan ha lite picknick där eller bara promenera förbi och kolla lite. Jag ska säkert dit i år.

Bild: Mats Roslund





Johan Bengtsson, Ringstorp.– Hasse Andersson och Danne Stråhed, definitivt. Det är mina grabbar! Det var länge sen jag var på Kulijuli, flera år sen sist. Om jag går dit i år blir det nog mer av ett familjeäventyr.

Bild: Mats Roslund





Bamse Andersson, Stattena.Hasse Andersson, han är go och glad. Han var ju riktigt bra i Melodifestivalen också. Jag brukar gå på Kulijuli, i år ska jag nog dit också, särskilt om det blir fint väder.

Bild: Mats Roslund




...

Källa: HD.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på att du är personligen ansvarig för dina kommentarer som du skriver och lämnar här. Så håll en trevlig och god ton för allas trevnad. Samt tack på förhand för ditt inlägg och din delaktighet här.
Har du frågor kontaktar du oss enklast och snabbast på post@hbgnyheter.com