13 september 2018

HIFs medlemsmöte: ”Ekonomin är lite skrynklig”

Det var med stort intresse jag bänkade mig i sportbaren på Olympia för kvällens  medlemsmöte med HIF.  Många frågor som jag ville ha svar på snurrade i skallen, och framförallt hoppades jag på en transparens och en öppen attityd från styrelsen gentemot oss medlemmar. Det jag hade funderat mest på är hur klubben tänker agera med bengalbränningen, med klubbens ekonomi, och på hur man ska effektivisera organisationen med den anställda staben. Jag hade ju bl a läst i dagens HD att Mats Ola Schulze tyvärr inte kommer tillbaka, vilket innebär att klubben måste söka en ny klubbdirektör. Vidare kunde man Läs vidare...
Källa: Allt om HIF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på att du är personligen ansvarig för dina kommentarer som du skriver och lämnar här. Så håll en trevlig och god ton för allas trevnad. Samt tack på förhand för ditt inlägg och din delaktighet här.
Har du frågor kontaktar du oss enklast och snabbast på post@hbgnyheter.com